آ

  • آتشفشان‌، فاطمه‌ زمینه‌ها و موانع‌ کاربست‌ مدیریت‌ مدرسه‌ محور در ایران‌: مطالعه‌ای‌ در دبیرستانهای‌ دولتی‌ شهر اهواز- استان‌ خوزستان‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 1-22]

ا

  • الهام‌پور، حسین‌ بررسی‌ مشکلات‌ درس‌ انشاء فارسی‌ دوره‌ راهنمایی‌ استان‌ خوزستان‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 113-134]

  • الهام پور، حسین بررسی مشکلات گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 185-206]

ب

  • بختیار نصرآبادی‌، حسنعلی‌ بررسی‌ رابطه‌ بین‌ جو سازمانی‌ با ویژگیهای‌ شخصیتی‌ مدیران‌ مدارس‌ متوسطه‌ شهر اصفهان‌ در سال‌ تحصیلی‌ 80-79 [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 101-120]

  • به‌پژوه، احمد مقایسه‌ اثربخشی‌ روشهای‌ بالینی‌ و بهبود خود به‌ خودی‌ در درمان‌ لکنت‌ کودکان‌ با ناروانی‌ گفتار [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 65-90]

  • بیگدلی، زاهد بررسی‌ انگیزه‌ها، اهداف‌، و منابع‌ اطلاعاتی‌ مورد استفاده‌ متخصصان‌ شرکت‌ توسعه‌ نیشکر و صنایع‌ جانبی‌ استان‌ خوزستان‌ و بررسی‌ مشکلات‌ آنان‌ در دسترسی‌ به‌ اطلاعات‌ مورد نیازشان‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 91-112]

پ

  • پارسا، عبدا... بررسی‌ روابط‌ ساده‌ و چندگانه‌ ساخت‌ و سازگرایی‌ در کلاس‌ و شیوه‌ اجرای‌ برنامه‌ درسی‌ (رویکردهای‌ تدریس‌ و ارزیابی‌) با رویکردهای‌ یادگیری‌ دانشجویان‌ در دوره‌های‌ کارشناسی‌ [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 147-184]

  • پاک‌سرشت‌، محمدجعفر آموزش‌ و پرورش‌ آینده‌نگر: اهداف‌ و راهکارها [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 135-162]

  • پاک‌سرشت‌، محمدجعفر منابع‌ نظام‌ ارزشی‌ ایران‌ و تبیین‌ رابطه‌ آن‌ با فرایند توسعه‌ اقتصادی‌ در نیمه‌ اول‌ قرن‌ چهاردهم‌ هجری‌ [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 20-50]

  • پاک سرشت، محمدجعفر بررسی مشکلات گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 185-206]

  • پورافشاری‌، احد تأثیر باورهای‌ نظارتی‌ مدیران‌ مدارس‌ ابتدائی‌ بر سبکهای‌ مدیریت‌ تعارض‌ آنان‌ [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 51-70]

ح

  • حیدری، محمدحسین‌ آموزش‌ و پرورش‌ آینده‌نگر: اهداف‌ و راهکارها [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 135-162]

س

  • ساکتی، پرویز بررسی‌ روابط‌ ساده‌ و چندگانه‌ ساخت‌ و سازگرایی‌ در کلاس‌ و شیوه‌ اجرای‌ برنامه‌ درسی‌ (رویکردهای‌ تدریس‌ و ارزیابی‌) با رویکردهای‌ یادگیری‌ دانشجویان‌ در دوره‌های‌ کارشناسی‌ [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 147-184]

  • سپاسی‌، حسین‌ زمینه‌ها و موانع‌ کاربست‌ مدیریت‌ مدرسه‌ محور در ایران‌: مطالعه‌ای‌ در دبیرستانهای‌ دولتی‌ شهر اهواز- استان‌ خوزستان‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 1-22]

  • سپاسی‌، حسین‌ بررسی‌ سؤالات‌ امتحانی‌ اعضای‌ هیأت‌ علمی‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ از طریق‌ بررسی‌ شاخصهای‌ روان‌ سنجی‌ سؤالات‌ امتحانی‌ موجود [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 1-20]

  • سلیمی‌، قربانعلی‌ بررسی‌ رابطه‌ بین‌ جو سازمانی‌ با ویژگیهای‌ شخصیتی‌ مدیران‌ مدارس‌ متوسطه‌ شهر اصفهان‌ در سال‌ تحصیلی‌ 80-79 [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 101-120]

  • سیادت، سیدعلی‌ بررسی‌ رابطه‌ بین‌ جو سازمانی‌ با ویژگیهای‌ شخصیتی‌ مدیران‌ مدارس‌ متوسطه‌ شهر اصفهان‌ در سال‌ تحصیلی‌ 80-79 [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 101-120]

ش

  • شعبانی‌ورکی، بختیار تأثیر باورهای‌ نظارتی‌ مدیران‌ مدارس‌ ابتدائی‌ بر سبکهای‌ مدیریت‌ تعارض‌ آنان‌ [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 51-70]

ص

  • صفایی‌مقدم، مسعود آموزش‌ و پرورش‌ آینده‌نگر: اهداف‌ و راهکارها [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 135-162]

  • صفایی‌مقدم‌، مسعود منابع‌ نظام‌ ارزشی‌ ایران‌ و تبیین‌ رابطه‌ آن‌ با فرایند توسعه‌ اقتصادی‌ در نیمه‌ اول‌ قرن‌ چهاردهم‌ هجری‌ [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 20-50]

ع

  • عریضی‌سامانی‌، حمیدرضا مقایسه‌ ارائه‌ مثال‌ ساده‌ و پیچیده‌ و رویه‌ در حل‌ مسائل‌ کلامی‌ جبر در دانش‌آموزان‌ دختر سال‌ سوم‌ ریاضی‌- فیزیک‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 23-42]

  • عصاره‌، فریده‌ تعیین‌ مجلات‌ هسته‌ و برآورد هزینه‌ -سودمندی‌ نشریات‌ خارجی‌ مورد استفاده‌ دانشجویان‌ دوره‌ دکتری‌ حرفه‌ای‌ دامپزشکی‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز و تعیین‌ جایگاه‌ این‌ مجلات‌ در فهرست‌ مجلات ‌ ISI [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 43-64]

  • عطاری‌، یوسفعلی‌ بررسی‌ سؤالات‌ امتحانی‌ اعضای‌ هیأت‌ علمی‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ از طریق‌ بررسی‌ شاخصهای‌ روان‌ سنجی‌ سؤالات‌ امتحانی‌ موجود [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 1-20]

  • علیخانی، محمدحسین‌ بررسی‌ پیامدهای‌ قصد نشده‌ (برنامه‌ درسی‌ پنهان‌) ناشی‌ از محیط‌ اجتماعی‌ مدارس‌ دوره‌ متوسطه‌ اصفهان‌ [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 121-146]

ف

  • فراهانی‌، محمدنقی‌ مقایسه‌ ارائه‌ مثال‌ ساده‌ و پیچیده‌ و رویه‌ در حل‌ مسائل‌ کلامی‌ جبر در دانش‌آموزان‌ دختر سال‌ سوم‌ ریاضی‌- فیزیک‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 23-42]

  • فرج‌پهلو، عبدالحسین‌ بررسی‌ نظرات‌ اعضای‌ هیأت‌ علمی‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز درباره‌ میزان‌ همخوانی‌ و مطابقت‌ منابع‌ و خدمات‌ موجود در کتابخانه‌های‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 71-100]

ک

  • کاوسیان، جواد مقایسه‌ ارائه‌ مثال‌ ساده‌ و پیچیده‌ و رویه‌ در حل‌ مسائل‌ کلامی‌ جبر در دانش‌آموزان‌ دختر سال‌ سوم‌ ریاضی‌- فیزیک‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 23-42]

  • کدیور، پروین‌ مقایسه‌ ارائه‌ مثال‌ ساده‌ و پیچیده‌ و رویه‌ در حل‌ مسائل‌ کلامی‌ جبر در دانش‌آموزان‌ دختر سال‌ سوم‌ ریاضی‌- فیزیک‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 23-42]

  • کمالی‌، شکراله‌ مقایسه‌ اثربخشی‌ روشهای‌ بالینی‌ و بهبود خود به‌ خودی‌ در درمان‌ لکنت‌ کودکان‌ با ناروانی‌ گفتار [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 65-90]

  • کوچک، آتوسا تعیین‌ مجلات‌ هسته‌ و برآورد هزینه‌ -سودمندی‌ نشریات‌ خارجی‌ مورد استفاده‌ دانشجویان‌ دوره‌ دکتری‌ حرفه‌ای‌ دامپزشکی‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز و تعیین‌ جایگاه‌ این‌ مجلات‌ در فهرست‌ مجلات ‌ ISI [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 43-64]

م

  • مرادی‌ مقدم‌، حسین‌ بررسی‌ نظرات‌ اعضای‌ هیأت‌ علمی‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز درباره‌ میزان‌ همخوانی‌ و مطابقت‌ منابع‌ و خدمات‌ موجود در کتابخانه‌های‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 71-100]

  • معرف‌زاده‌، عبدالمهدی‌ منابع‌ نظام‌ ارزشی‌ ایران‌ و تبیین‌ رابطه‌ آن‌ با فرایند توسعه‌ اقتصادی‌ در نیمه‌ اول‌ قرن‌ چهاردهم‌ هجری‌ [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 20-50]

  • مهرعلی‌زاده، یدا... زمینه‌ها و موانع‌ کاربست‌ مدیریت‌ مدرسه‌ محور در ایران‌: مطالعه‌ای‌ در دبیرستانهای‌ دولتی‌ شهر اهواز- استان‌ خوزستان‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 1-22]

  • مهرمحمدی، محمود بررسی‌ پیامدهای‌ قصد نشده‌ (برنامه‌ درسی‌ پنهان‌) ناشی‌ از محیط‌ اجتماعی‌ مدارس‌ دوره‌ متوسطه‌ اصفهان‌ [دوره 12، شماره 4، 1384، صفحه 121-146]

ی

  • یوسف‌ آقلی‌، ناهید بررسی‌ انگیزه‌ها، اهداف‌، و منابع‌ اطلاعاتی‌ مورد استفاده‌ متخصصان‌ شرکت‌ توسعه‌ نیشکر و صنایع‌ جانبی‌ استان‌ خوزستان‌ و بررسی‌ مشکلات‌ آنان‌ در دسترسی‌ به‌ اطلاعات‌ مورد نیازشان‌ [دوره 12، شماره 2، 1384، صفحه 91-112]